Thuisdag 2014

De thuisdag 2014 in een notendop, ik was het om 14u al beu, ik negeerde Joy & Mathias even en ik merkte schokkende dingen op.

Hoe lang waren die rijen wel niet? Nog nooit meegemaakt, maar oke. Ik heb een foto met Joy, Mathias en Tina en dat is eigenlijk de reden waarom ik naar Kortrijk ben afgezakt. En voor de cava, daarom ook. Ik wou ook een foto met Nawfel, Bill, Jeroen en An. Maar ik moest veel te lang aanschuiven, geduld, ’t is iets mooi, maar ik heb het niet.

Ik kwam omstreeks kwart voor 12 bij de witte zetel van Tina, Joy Anna en Mathias. Ik liep naar Tina toe, gaf haar een doos met 30 lolly’s, en legde uit welke smaken er in zaten. Ik voelde een tikje op mijn schouder. “Hey!” Klonk er achter mij, het waren Joy en Mathias. Waar ik nog niets tegen gezegd had. Woops. Ik wou eerst mijn uitleg tegen Tina gedaan hebben, want anders vergeet ik weer een deel te zeggen. Tina stond recht en zette het doosje op een tafeltje, ik legde ondertussen tegen Mathias en Joy uit dat het 30 lolly’s waren omdat ze 30 werd begin mei. “Da’s wel confronterend hé,” lachte Joy. Ik vind dat eigenlijk niet confronterend, Tina is 30 en die ziet er nog zo goed uit! Trots moet je daarop zijn!

joypolmathiastinaMaar echt, om 14 u ben ik buiten drie sigaretten gaan roken door al die drukte binnen. Dus, volgend jaar weer een thuisdag buiten, alstublieft. Toen ik terugkwam ben ik nog even bij Pol gaan aanschuiven, omdat het daar volgens Meg niet zo lang duurde om aan te schuiven. Dan zijn we even aan de zijkant gaan staan bij Katrien, Wim, Jannes en Elise, en toen merkte ik het. Katrien lijkt zo hard op mijn crush. Ik was even van slag, en besloot om nog eens helemaal naar buiten te lopen om een sigaret te roken. (De afstand naar buiten en weer naar binnen duurde langer dan het roken zelf. Dus rookte ik er nog een.) Toen ik weer binnenkwam, was Meg nog even aan het aanschuiven bij Nawfel, Bill, Jeroen en An. Ik ga naar buiten en ze doen de rijen weer open, typisch. Volgend jaar beter! Ondertussen was ik een glas cava gaan halen en toen dat leeg was, ging ik met het briefje van Meg nog een glas halen. Ik pak haar volgende keer weer mee, extra cava voor mij!